Filtru de particule

Ce este de facut cand se aprinde indicatorul de avarie al filtrului de particule DPF?

Respectati indicatiile producatorului vehiculului privind procedura de deblocare a filtrului de particule DPF. In cazul in care nu au mai fost semnalate astfel de probleme anterior este posibil sa fie suficient, pentru a asigura o regenerare completa, sa conduceti autovehiculul pentru 20 minute, la o viteza mai mare de 60km/h.

In acest stadiu este indicat sa adaugati si o doza de 100ml JLM DPF Cleaner la alimentarea cu un plin de carburant (cca 60 litri).  Aditivul va potenta regenerarea iar dupa cateva sute de kilometri indicatorul de avarie DPF se va stinge. In functie de cat de infundat este filtrul de particule, daca este necesar, adaugati si a doua doza de JLM DPF Cleaner la o noua alimentare cu carburant.

Exista situatii in care filtrul de particule DPF s-a infundat chiar daca autovehiculul a rulat in general in regim extraurban (autostrada). In cazul masinilor care au o cutie de transfer cu 6 viteze este posibil ca temperatura generata in sistemul de evacuare al gazelor arse sa fie prea scazuta, chiar si daca sunt exploatate astfel. Pentru acestea se recomanda rularea ocazionala la turatii mai ridicate (3000-3500rpm) in vederea evacuarii funinginii din interiorul filtrului DPF.

In cazul in care veti continua sa conduceti masina intr-un regim START/STOP care sa nu permita regenerarea si veti ignora indicatorul avariei DPF, funinginea va continua sa se depuna. Cand colmatarea va depasi un nivel de 50%-75% (in functie de modelul autovehiculului) nu va mai fi posibila curatarea filtrului de particule decat prin regenerare fortata sau curatare termo-chimica profesionala.


SC LABOREX SRL
Loc. Ploiesti, Jud. Prahova, Str. Mihai Bravu, Nr. 239, Cod 100413

Tel: 0736-378.655; 0244-518.760

E-mail: info@filtru-particule.ro; Web: www.laborexromania.ro