Filtru de particule

Cum poti evita infundarea filtrului de particule DPF?

Uleiul de motor

Utilizati doar uleiul de motor recomandat de producator in vederea obtinerii unui nivel cat mai scazut de noxe. Exploatarea incorecta a motorului prin introducerea unui ulei neconform poate creste considerabil nivelul depunerilor de funingine in filtrul de particule DPF.

100% BioDiesel

Nu alimentati cu BioDiesel in proportie de 100%. Utilizarea integrala a biocombustibililor contribuie la cresterea depunerilor de funingine in filtrul de particule DPF. Biodieselul produce prin ardere mai multe particule decat combustibilul diesel obisnuit.  

Condusul urban

Nu folositi autovehiculul doar pentru deplasarile urbane.  Fiecare conducator auto isi foloseste vehiculul in diferite moduri. Daca veti conduce masina doar pentru deplasarile din interiorul orasului depunerea de funingine in filtrul de particule DPF va fi accelerata deoarece procesul de regenerare nu are timpul necesar realizarii unui ciclu complet. 

Temperatura

Regenerarea filtrului de particule se bazeaza pe atingerea unei temperaturi de cca. 600°C pentru a putea fi realizata corespunzator. Asadar utilizarea masinii doar pentru calatorii scurte si la viteza redusa nu vor asigura o temperatura a gazelor evacuate suficient de ridicata astfel incat regenerarea nu va avea loc iar filtrul de particule se va infunda mai repede. Nu in ultimul rand trebuie tinut cont si de sezonul in care exploatati autoturismul astfel incat este indicat ca in perioadele reci si umede sa aditivati carburantul corespunzator. In vederea obtinerii unei arderi cat mai eficiente puteti utiliza JLM Diesel Winter Mix.

Intretinere

In general nivelul ridicat al noxelor care infunda filtrele de particule se datoreaza diverselor probleme care pot aparea in asigurarea unei combustii corespunzatoare. Pentru a prevenii scaderea puterii motorului prin colmatarea filtrului DPF peste un nivel de 30%, cu reziduuri rezultate dintr-o ardere incompleta, este indicat sa asigurati dupa fiecare 5000 km parcursi, curatarea periodica a sistemului de combustie aferent motoarelor diesel. Curatarea injectoarelor diesel poate fi facuta cuJLM Diesel Fuel System Cleaner, iar intretinerea sistemului de admisie aer si EGR se realizeazza cu JLM Air Intake EGR Cleaner

Uzura autovehiculului

Pe masura ce masina dotata cu un filtru de particule DPF are un numar mai mare de kilometrii si implicit un nivel mai ridicat de uzura, procesul de regenerare va fi mai greu de asigurat corespunzator. Ca si orice alta piesa a autovehiculului si filtrul de particule DPF este expus uzurii putand ajunge la un stadiu in care sa nu mai poata fi reparat.


SC LABOREX SRL
Loc. Ploiesti, Jud. Prahova, Str. Mihai Bravu, Nr. 239, Cod 100413

Tel: 0736-378.655; 0244-518.760

E-mail: info@filtru-particule.ro; Web: www.laborexromania.ro