Filtru de particule

Tipuri Filtru Particule / DPF

Regenerare aditivata

Autovehiculele PSA (Citroën, Peugeot, unele modele Ford, Volvo) au instalat un sistem special de dozare aditiv DPF. Dispozitivul are propriul rezervor si cu ajutorul unei pompe de injectie dozeaza in mod automat in rezervorul de carburant cantitatea de aditiv necesara regenerarii periodice a filtrului de particule DPF. 

Regenerare activa

Sistemul de regenerare activa a filtrului de particule DPF este declansat de senzorii care determina presiunea gazelor arse evacuate sau nivelul de incarcare cu funingine a filtrului. 

Regenerare pasiva

Unii producatori de autoturisme folosesc metoda regenerarii pasive a filtrului de particule DPF. Pentru aceste masini procesul de regenerare pasiva se produce la deplasari mai lungi, in mediul extraurban, cand temperatura gazelor arse evacuate este mai ridicata.

Regenerare fortata

In cazul in care au fost mai multe incercari de regenerare automata care insa nu au asigurat curatarea filtrului de particule DPF, se poate opta pentru regenerarea fortata a acestuia.

Curatarea / Regenerarea termo-chimica a filtrului de particule DPF/AFP

In situatia in care computerul de bord indica defectarea filtrului de particule, iar operatiunile de regenerare automata se dovedesc ineficiente (filtrul DPF este infundat intr-un procent de peste 50%), se poate proceda la curatarea termo-chimica a filtrului de particule DPF.


SC LABOREX SRL
Loc. Ploiesti, Jud. Prahova, Str. Mihai Bravu, Nr. 239, Cod 100413

Tel: 0736-378.655; 0244-518.760

E-mail: info@filtru-particule.ro; Web: www.laborexromania.ro