Curatare / regenerare aditivata filtru particule / DFP

Regenerare aditivata

Autovehiculele PSA (Citroën, Peugeot, unele modele Ford, Volvo) au instalat un sistem special de dozare aditiv DPF. Dispozitivul are propriul rezervor si cu ajutorul unei pompe de injectie dozeaza in mod automat in rezervorul de carburant cantitatea de aditiv necesara regenerarii periodice a filtrului de particule DPF. Acest mod de regenerare activa se bazeaza pe aditivarea carburantului in vederea scaderii temperaturii de ardere a particulelor de funingine. Sistemul de control al motorului monitorizeaza cu ajutorul senzorilor nivelul de incarcare al filtrului de particule, declansand procedura de regenerare prin modificarea setarii fluxului de carburant si a temporizarii functionarii motorului.  

 Aditivul este stocat intr-un rezervor separat si este amestecat in mod automat cu carburantul in momentul alimentarii. Sistemul necesita reumplerea periodica (la cca. 120000 km) cu aditiv JLM PAT Fluid a rezervorului DPF si  de obicei implica si resetarea calculatorului motorului, pentru operatiune fiind necesara prezenta unui specialist.

JLM Pat Fluid este un produs universal aftermarket compatibil cu toate modelele de autoturisme fabricate dupa 2001, reprezentand o alternativa mai ieftina si deosebit de eficienta la solutiile de origine. Poate inlocui cu succes aditivi precum: PSA Particulate Fluid 973665, 997995, 973685,973686, C973685, C973686, Eolys DPX 42, DPX 176, Ford Particular Fluid 1337646 etc.


SC LABOREX SRL
Loc. Ploiesti, Jud. Prahova, Str. Mihai Bravu, Nr. 239, Cod 100413

Tel: 0736-378.655; 0244-518.760

E-mail: info@filtru-particule.ro; Web: www.laborexromania.ro